X
Köszönjük érdeklődését!

Hírlevél feliratkozás

Kiemelkedő vásárlói élmény - Így működik a Tesla ügyfélszolgálata

2020. március 01.
A klasszikus autókereskedési rendszerben a kereskedők, mint köztes szolgáltatók versenyeznek egymással. A Tesla ezt a működési modellt rúgta fel már az indulásakor, amikor a termékeit saját maga árulja a kereskedőhálózat kiiktatásával. Elon Musk szavaival „a Tesla vásárlása különleges élmény kell, hogy legyen”.

További postok

SEO és a valós felhasználói szokások a Google kereséseknél 2020 -ban

2020. február 13.

500, 25–60 éves válaszadót kérestek meg a következő kérdésekkel: Mit keresnek a felhasználók a keresési eredmények között, és milyen pontosan tükrözik ezek az eredmények a keresési szándékot? Tovább »

Hogy kerüld el a technológiák öncélú alkalmazását a felhasználói és alkalmazotti élmény tervezésekor

2019. október 07.

Míg az új fejlesztések optimalizálhatják a felhasználói élményt, a vállalkozások gyakran a népszerűség, a hype alapján választanak technológiákat ahelyett, hogy tudatosan, alaposan átgondolva , holisztikus, felhasználó központú megközelítéssel terveznének. Tovább »

6 alapvető elem a „Nincs találat” oldalakon

2019. május 08.

A „Nincs találat” oldal a felhasználók számára gyakran holtpont, és a webhely elhagyásának közvetlen oka. Néha a webhely nem tartalmazza azt, amit a felhasználó keres, vagy a felhasználó keresése annyira rejtélyes, hogy még a legjobb keresőmotor sem tudna rá releváns eredményt találni. Tovább »

Az e-kereskedelmi oldalak keresőjének támogatnia kellene a felhasználók nem termékkel kapcsolatos kereséseit is

2019. április 01.

A felhasználók 34% -a próbál keresni nem termék tartalmakra, akik egyébként nem biztos hogy megtalálják a kiegészítő tartalmakat , mint : hírlevél leiratkozás, termék visszaküldés, jelszó változtatás , ha az oldal keresője nem kezeli ezt. Tovább »

Miért kell közvetlen link a „Visszaküldési-” és „Szállítási információk”-hoz a láblécbe?

2019. február 25.

Sok felhasználó nagyon aggódik a webhely szállítási költségei és visszaküldési rendszere miatt, mielőtt online vásárolnak – ez pedig vezető oka sok vásárlástól való visszalépésnek. Tovább »

Kiemelkedő vásárlói élmény – hogyan csináld?

2020. február 12.

Sok szó esik manapság a felhasználói vagy vásárlói élményről. De miért figyelj oda valamire, amiről 20 évvel ezelőtt alig esett szó? Nézzük hogy miért érdemes a vásárlói, vevői élménnyel foglalkozz, ha eddig még nem tetted. Tovább »

Ezért készíts perszónákat!

2019. szeptember 23.

Sokféleképpen lehet dolgozni a perszónákkal és rengetegen írtak már róla. Nem új definíciókat keresünk most, hanem átnézzük, miért fontos használni őket és megnézzük a kreatív folyamatot, ahogyan elkészülnek. Tovább »

10 tipp a 2019-es web design trendek közül

2019. április 15.

Ahogy a divatban, úgy az informatika területén is folyamatosak a változások. Nézzük, mik az idei trendek a webdizájn területén. Tovább »

Pszichológia a webes tervezésben: hogyan befolyásoljuk a fogyasztói választást

2019. március 20.

A online piac zsúfolt, a fogyasztók pedig el vannak kényeztetve. Ezért a névjegykártyaként szolgáló webhely már nem igazán versenyképes. A webhelynek közvetlen értékesítési eszközként is kell működnie. Tovább »