1: Mobil fókuszú webhely-optimalizálás
Az elmúlt években már megállapították, hogy több embernek van hozzáférése internettel rendelkező okostelefonhoz, mint valaha. Ennek eredményeként 2019-ben továbbra is jelentősen növekszik a mobileszközökről érkező webhelylátogatók száma.
Szükséged lesz egy olyan webhelyre, amely gyors és teljes mértékben optimalizált mobileszközökre, valamint a hagyományos képernyőkre. Ezekkel a funkciókkal jelentősen javítható a keresőmotorok rangsorában elért helyezés és több webes forgalmat is generál.
2: Színátmenetes színsémák
Az emberek szeretik a színátmeneteket. 2019-ben színátmeneteket láthatunk a fejléceken, háttereken és vállalati logókon.
3: Több fehér tér
A fehér tér a weblap azon részére vonatkozik, amelyen nincs szöveg vagy kép. Az elmúlt években több ember felfedezte, hogy mennyivel jobbá teszi a felhasználói élményt.
A fehér, üres tér tiszta, egyszerű, friss megjelenést teremt, amely lehetővé teszi a könnyebb olvasást és navigációt. Segítségével a felhasználók az oldal legfontosabb részeire összpontosíthatnak.
4: Történetek a webhelyeken keresztül
A történetmesélés mindig is befolyásolta a technológiát, de több vállalat hangsúlyoz történeteket a webes tartalmukban. A vállalatok elkezdenek narratív elemeket használni a közönséghez való kapcsolódás és kapcsolatba kerülés érdekében, hogy ezáltal több embert ösztönözzenek termékeik és szolgáltatásaik beszerzésére.
5: Interaktív webes tervek
A felhasználók szeretik az interaktív szolgáltatásokkal rendelkező webhelyeket. Több időt fognak tölteni a webhelyen, ha az rendelkezik interaktív elemmel, különböző új információkat megmutatva a termékekről, szolgáltatásokról vagy a cégről. Növeli a fogyasztói elkötelezettséget és növekedhet a konverziók száma.
6: Fényes, szemet gyönyörködtető színek
A szín a web design egyik leghatékonyabb eszköze. A fényes, szemet gyönyörködtető színek több okból is a vállalati webhelyek normájává válnak:
- A világos színek javíthatják az olvashatóságot és érthetőbbé teszik a webhelyet.
- Vizuálisan vonzóbbá teszik a webhelyeket, így a felhasználók hosszabb ideig maradnak.
- Minél hosszabb ideig marad a fogyasztó a webhelyen, annál valószínűbb, hogy valamit vásárol.
7: Kevesebb töltődést jelző „forgó” ikon
Senki sem szereti a spinnereket. Valójában gyakran nevezzük ezeket „a halál kerekeinek”, mert erősen hozzájárulnak a felhasználó frusztrációjához. Több cég alkalmaz helyette egy fokozatosabb betöltőképernyőt. Emellett használják a gyorsítótárban tárolt adatokat, hogy csökkentsék a betöltési időt és javítsák az oldal rangsorolását.
8: Integrált, de nem invazív videó
Az autoplay videó bizonyos körülmények között zavaró lehet, ezért sok webhely kezdi elfelejteni ezt a funkciót. Ahelyett, hogy a pop-up automatikusan lejátssza a hangot, sok webhely integrálja a videót a fejlécébe, amely automatikusan megjelenik, ha a látogató az oldalra kerül.
9: Nagy, félkövér címek és fejlécek
Az emberek kevesebb időt töltenek a weboldalakon, emiatt el kell érni, hogy az üzenetet a lehető leggyorsabban át lehessen adni. A nagy, félkövér cím és a szemet gyönyörködtető fejlécek segítenek ebben és lehetővé teszik a közönség gyors elköteleződését.
10: Művészi láblécek
Egyre több cég válik kreatívvá a láblécükkel kapcsolatban, kiegészítve azt illusztrációkkal és még részletesebb tájékoztatással. Olyan további információkat tartalmaznak, amelyek létfontosságúak és integrálva vannak a webhely általános tervezésébe.