Néhány felhasználó esetében a webhely visszaküldési politikája döntő fontosságú abban, hogy egy adott webhelyről megvásárolnak-e meg egy terméket vagy sem. A felhasználók 11% -a egyszer vagy többször hagyta befejezetlenül a vásárlást az elmúlt negyedévben, csak azért, mert a visszaküldés rendszere nem volt kielégítő.
Hasonlóképpen, a szállítási információk is fontosak lehetnek a felhasználók számára; különösen a költségek és a várható szállítási határidő. Ezek az információk annyira fontosak, hogy néhány felhasználó még azelőtt szeretné tudni, hogy milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre, mielőtt még elkötelezné magát, és hozzáadna egy terméket a kosárhoz, a fizetési folyamatról már nem is beszélve.
Miért nem elég a szállítási és a visszaküldési információt a termék adatlapján feltüntetni?
A felhasználók egy külön alcsoportja állandóan "lábléc kereső viselkedést" mutatott. Fontos, hogy a láblécben szerepeljenek a szállítási információkhoz vezető útvonalak vagyis linkek, hogy ezáltal a weboldal megfeleljen sok felhasználó elvárásainak, és ők ott találják meg a szállítási információkat, ahol keresik.
Miért nem elég a „GYIK / Segítség” hivatkozás a láblécben?
A visszaküldési és szállítási információk fontossága ellenére, az e-kereskedelmi webhelyek 20% -a nem támogatja ezt a felhasználói viselkedést. Számos webhely szükségtelenül nehézzé teszi a megtalálásukat, úgy, hogy a „GYIK” és a „Segítség” részeken belülre helyezi el ezeket az információkat.
Milyen kulcsszavakat használjunk a lábléc linkjében?
Fontos szem előtt tartani azokat a kulcsszavakat, amelyeket a felhasználók a láblécben keresnek. A nem szokványos kifejezések, mint például „Nem tetszik? Küldje vissza” (a „Visszaküldés ” helyett) kerülendő, mivel nem felelnek meg a keresett kulcsszavaknak. Ha nem szokványos szavakat vagy kifejezéseket használunk, akkor a felhasználóknak el kell olvasniuk az összes lábléc linket, ahelyett, hogy egyszerűen csak átfutnák őket, amíg meg nem találják az általuk keresettet.
A visszaküldés, a szállítási költségek és a szállítás időtartama, mind top vásárlás megszakítási ok és annak ellenére, hogy a felhasználók egy alcsoportja egyértelműen a láblécben keresi ezeket az információkat, az e-kereskedelmi webhelyek 20% -a figyelmen kívül hagyja ezt.
Míg a szállítási és visszaküldési információknak több útvonalon is elérhetőnek kell lenniük az e-kereskedelmi webhelyeken - például a webhely fejlécén keresztül, a termékadatok oldalán (mégis a webhelyek 43% -ánál innen hiányzik), vagy a keresési eredményeknél (14% hagyja ki) - a felhasználók egy alcsoportja mégis a láblécben fogja a szállítási és visszaküldési információkat keresni.