X
Köszönjük érdeklődését!

Hírlevél feliratkozás

Honlapkészítés, online marketing, trendek és tapasztalatok

6 alapvető elem a „Nincs találat” oldalakon

2019. május 08.
A „Nincs találat” oldal a felhasználók számára gyakran holtpont, és a webhely elhagyásának közvetlen oka. Néha a webhely nem tartalmazza azt, amit a felhasználó keres, vagy a felhasználó keresése annyira rejtélyes, hogy még a legjobb keresőmotor sem tudna rá releváns eredményt találni.

További postok

10 tipp a 2019-es web design trendek közül

2019. április 15.

Ahogy a divatban, úgy az informatika területén is folyamatosak a változások. Nézzük, mik az idei trendek a webdizájn területén. Tovább »

Pszichológia a webes tervezésben: hogyan befolyásoljuk a fogyasztói választást

2019. március 20.

A online piac zsúfolt, a fogyasztók pedig el vannak kényeztetve. Ezért a névjegykártyaként szolgáló webhely már nem igazán versenyképes. A webhelynek közvetlen értékesítési eszközként is kell működnie. Tovább »

Amit utálnak a felhasználók a felugró ablakokban

2019. február 15.

Ha egy webdizájnert kérdezel a felugró ablakokról, valószínűleg azonnal sikítófrászt fog kapni. Ha viszont a marketingesedhez fordulsz, nyomban ötletek tucatjaival fog előállni. A látogatóid inkább a webdizájner mellé állnának, de a pénztárcád csak akkor lesz teli, ha kompromisszumos megoldásokat keresel. Mutatunk néhány lehetőséget az arany középút megtalálására. Tovább »

Általános szerződési feltételek érthetően

2019. január 28.

Végre! Valakinek az a remek ötlete támadt, hogy a bonyolult jogi nyelvet könnyen érthető üzenetté fordítsa le. Tudom, nehéz elhinni, de igaz Tovább »

Mitől lesz jó egy landing oldal?

2018. december 28.

Röviden attól, hogy magas konverziós arányt hoz, de ezzel az információval nem sokat tudunk kezdeni. Ez csak a metrika, amelyet figyelnünk kell - a cikkben mutatunk pár konkrétumot, ami segít ezen javítani. Tovább »

Az e-kereskedelmi oldalak keresőjének támogatnia kellene a felhasználók nem termékkel kapcsolatos kereséseit is

2019. április 01.

A felhasználók 34% -a próbál keresni nem termék tartalmakra, akik egyébként nem biztos hogy megtalálják a kiegészítő tartalmakat , mint : hírlevél leiratkozás, termék visszaküldés, jelszó változtatás , ha az oldal keresője nem kezeli ezt. Tovább »

Miért kell közvetlen link a „Visszaküldési-” és „Szállítási információk”-hoz a láblécbe?

2019. február 25.

Sok felhasználó nagyon aggódik a webhely szállítási költségei és visszaküldési rendszere miatt, mielőtt online vásárolnak – ez pedig vezető oka sok vásárlástól való visszalépésnek. Tovább »

Email design trendek 2019-re

2019. február 13.

Ebben az évben várhatóan több személyre szabott, és interaktív e-mailre lehet számítani a Litmus-felmérése alapján. Emellett várható hogy nő MI által támogatott és élő tartalom mennyisége, tovább egyszerűsödik az e-mail design. Tovább »

Mobil Felhasználói élmény , termékképek helyes kezelése vízszintes tájoláskor

2019. január 18.

A felhasználók a termékképeket használják elsődlegesen a termék ellenőrzésére és értékelésére, és ezek helyettesítik a tárgy fizikai, kézben való vizsgálatát, Ennek ellenére a webhelyek 52% -a nem képes a termékképek helyes kezelésére vízszintes tájoláskor Tovább »