X
Köszönjük érdeklődését!

Hírlevél feliratkozás

Honlapkészítés, online marketing, trendek és tapasztalatok

Amit utálnak a felhasználók a felugró ablakokban

2019. február 15.
Ha egy webdizájnert kérdezel a felugró ablakokról, valószínűleg azonnal sikítófrászt fog kapni. Ha viszont a marketingesedhez fordulsz, nyomban ötletek tucatjaival fog előállni. A látogatóid inkább a webdizájner mellé állnának, de a pénztárcád csak akkor lesz teli, ha kompromisszumos megoldásokat keresel. Mutatunk néhány lehetőséget az arany középút megtalálására.

További postok

Email design trendek 2019-re

2019. február 13.

Ebben az évben várhatóan több személyre szabott, és interaktív e-mailre lehet számítani a Litmus-felmérése alapján. Emellett várható hogy nő MI által támogatott és élő tartalom mennyisége, tovább egyszerűsödik az e-mail design. Tovább »

Mobil Felhasználói élmény , termékképek helyes kezelése vízszintes tájoláskor

2019. január 18.

A felhasználók a termékképeket használják elsődlegesen a termék ellenőrzésére és értékelésére, és ezek helyettesítik a tárgy fizikai, kézben való vizsgálatát, Ennek ellenére a webhelyek 52% -a nem képes a termékképek helyes kezelésére vízszintes tájoláskor Tovább »

Mikrointerakciókkal a felhasználói élményért

2018. december 18.

Megint egy új online marketinges fogalom, ami úgy hangzik, mintha valaki csak azért találta volna ki, hogy létezzen. De mégsem az, a mikrointerakciók ugyanis elég világosan körülírhatóak - és meghatározó a szerepük abban, hogy a felhasználó milyen élménnyel távozik az oldaladról. Tovább »

Hogyan optimalizáld mailjeidet mobilra?

2018. november 05.

Az elmúlt években elképesztően megnőtt azoknak a száma, akik mobiljukon olvassák e-mailjeiket. Ma már majdnem minden második felhasználó így tesz – megengedhetetlen tehát, hogy olyan maileket küldjünk ki, amelyek létrehozásakor rájuk nem fordítunk kiemelt figyelmet. Tovább »

A hitelesség záloga ma már az interakció

2018. október 06.

Mi tesz egy weboldalt megbízhatóvá? Olyan kérdés ez, amelyet nem könnyű megválaszolni – a felhasználók bizalmát elnyerni az egyik legnehezebb kihívás, amiért egy online marketingesnek keményen meg kell dolgoznia. Tovább »

Általános szerződési feltételek érthetően

2019. január 28.

Végre! Valakinek az a remek ötlete támadt, hogy a bonyolult jogi nyelvet könnyen érthető üzenetté fordítsa le. Tudom, nehéz elhinni, de igaz Tovább »

Mitől lesz jó egy landing oldal?

2018. december 28.

Röviden attól, hogy magas konverziós arányt hoz, de ezzel az információval nem sokat tudunk kezdeni. Ez csak a metrika, amelyet figyelnünk kell - a cikkben mutatunk pár konkrétumot, ami segít ezen javítani. Tovább »

Emberközpontú vs ügyfélközpontú design

2018. november 29.

Magától értetődő elvárás, hogy a weboldalad arra törekedjen, hogy minél inkább kiszolgálja az emberek igényeit. Lehet azonban ennél a gondolatmenetnél mélyebbre is ásni… Tovább »

Biztos hogy kell a cukormáz a leveleidbe?

2018. október 29.

„Ne tegyél túl sok képet a leveleidbe, különben spambe kerül” – ez az a tanács, amit már biztosan hallottál magad is. Vannak azonban más aranyszabályok, amiket érdemes megfogadni, ha e-mail küldesz a listádnak. Tovább »