További postok
SEO és a valós felhasználói szokások a Google kereséseknél 2020 -ban
500, 25–60 éves válaszadót kérestek meg a következő kérdésekkel: Mit keresnek a felhasználók a keresési eredmények között, és milyen pontosan tükrözik ezek az eredmények a keresési szándékot? Tovább »
Hogy kerüld el a technológiák öncélú alkalmazását a felhasználói és alkalmazotti élmény tervezésekor
Míg az új fejlesztések optimalizálhatják a felhasználói élményt, a vállalkozások gyakran a népszerűség, a hype alapján választanak technológiákat ahelyett, hogy tudatosan, alaposan átgondolva , holisztikus, felhasználó központú megközelítéssel terveznének. Tovább »
6 alapvető elem a „Nincs találat” oldalakon
A „Nincs találat” oldal a felhasználók számára gyakran holtpont, és a webhely elhagyásának közvetlen oka. Néha a webhely nem tartalmazza azt, amit a felhasználó keres, vagy a felhasználó keresése annyira rejtélyes, hogy még a legjobb keresőmotor sem tudna rá releváns eredményt találni. Tovább »
Az e-kereskedelmi oldalak keresőjének támogatnia kellene a felhasználók nem termékkel kapcsolatos kereséseit is
A felhasználók 34% -a próbál keresni nem termék tartalmakra, akik egyébként nem biztos hogy megtalálják a kiegészítő tartalmakat , mint : hírlevél leiratkozás, termék visszaküldés, jelszó változtatás , ha az oldal keresője nem kezeli ezt. Tovább »
Miért kell közvetlen link a „Visszaküldési-” és „Szállítási információk”-hoz a láblécbe?
Sok felhasználó nagyon aggódik a webhely szállítási költségei és visszaküldési rendszere miatt, mielőtt online vásárolnak – ez pedig vezető oka sok vásárlástól való visszalépésnek. Tovább »
Kiemelkedő vásárlói élmény – hogyan csináld?
Sok szó esik manapság a felhasználói vagy vásárlói élményről. De miért figyelj oda valamire, amiről 20 évvel ezelőtt alig esett szó? Nézzük hogy miért érdemes a vásárlói, vevői élménnyel foglalkozz, ha eddig még nem tetted. Tovább »
Ezért készíts perszónákat!
Sokféleképpen lehet dolgozni a perszónákkal és rengetegen írtak már róla. Nem új definíciókat keresünk most, hanem átnézzük, miért fontos használni őket és megnézzük a kreatív folyamatot, ahogyan elkészülnek. Tovább »
10 tipp a 2019-es web design trendek közül
Ahogy a divatban, úgy az informatika területén is folyamatosak a változások. Nézzük, mik az idei trendek a webdizájn területén. Tovább »
Pszichológia a webes tervezésben: hogyan befolyásoljuk a fogyasztói választást
A online piac zsúfolt, a fogyasztók pedig el vannak kényeztetve. Ezért a névjegykártyaként szolgáló webhely már nem igazán versenyképes. A webhelynek közvetlen értékesítési eszközként is kell működnie. Tovább »